ZŠ Bruntál, Jesenická 10

ZŠ Bruntál, Jesenická 10
 Jesenická 1284/10
 Bruntál  792 01
   552 306 871
   info  1zsbr.cz
 Zřizovatel:Město Bruntál
 IČO:00852805
 Bank. spoj.:153151678/0300 



Vyučovací hodiny
a přestávky
1. hodina8:00 - 8:45
2. hodina8:55 - 9:40
3. hodina9:55 - 10:40
4. hodina10:50 - 11:35
5. hodina11:45 - 12:30
6. hodina12:40 - 13:25
polední přestávka13:25 - 13:55
7. hodina13:55 - 14:40
8. hodina14:45 - 15:30


3D Film ZŠ Bruntál

 

  Desetiboj na jedničku

Pozor! Pohov!

Nová celoroční soutěž pro žáky a žákyně 6. až 9. tříd!

Chceš otestovat svou rychlost, sílu, vytrvalost, pružnost a svůj odraz?

Chceš se poměřit s ostatními sportovci z naší školy a třeba je i porazit?

Jestliže ano, pak je tu právě pro tebe celoroční sportovní soutěž všestrannosti.

 Zobrazit celý článek...

Napsal: Mgr. Pavel Pytela  22. 09. 2013
 Kategorie: Aktivity  Desetiboj na jedničku  Hlavní stránka Nahoru   Náhled článku k vytištění

  Veletrh zdraví a sociálních služeb

V sobotu 14. září 2013 se ve Společenském domě v Bruntále konal již IX. ročník Veletrhu zdraví a sociálních služeb.

V úvodu celého dopoledne se představil pěvecký sbor Písnička ve společném pásmu s flétnovým souborem naší školy. V programu zazněly písně Den jako malovaný, veselé kánony Dumla, dumla, Jepo i tai tai a píseň Petra Skoumala Kolik je na světě věcí.

 Zobrazit celý článek a galerii...

Napsala: Mgr. Eva Zapalačová  19. 09. 2013
 Kategorie: Aktivity  Hlavní stránka  Písnička Nahoru   Náhled článku k vytištění

  Milí žáci, vážení rodiče a zákonní zástupci, i v tomto školním roce jsem tu pro Vás

Potřebujete v něčem poradit, něco zkonzultovat, vysvětlit anebo si jen tak popovídat? Nebojte se mě kontaktovat – jsem tu přeci pro VÁS.

Konzultační hodiny pro rodiče mám každé úterý 14:00-15:30 (po předchozí dohodě i v jiném termínu). Abych na Vás měla dostatek času je dobré si konzultaci předem sjednat – buď telefonicky či prostřednictvím SMS na čísle 733 748 783 anebo e-mailem na lenka.psycholog@seznam.cz.

Pro žáky jsem k dispozici vždy před vyučováním (7:30-8:00) a o velké přestávce (9:40-9:55). V ostatních časech kdykoliv, ale vždy jen po předchozí domluvě.

Na spolupráci se těší VAŠE školní psycholožka PhDr. Lenka Svobodová.

Napsala: PhDr. Lenka Svobodová  06. 09. 2013
 Kategorie: Hlavní stránka  Poradenství Nahoru   Náhled článku k vytištění

  Speciální třída při ZŠ Bruntál, Jesenická 10

Vážení rodiče,

ZŠ Bruntál, Jesenická 10 nabízí již jedenáctým rokem kvalitní vzdělávání dětem s autismem, Downovým syndromem a kombinovanými vadami v naší speciální třídě. S dětmi pracují odborně způsobilá a zkušená učitelka a asistent pedagoga.

Máte-li dítě s podobnými potížemi a problémy, přijďte se k nám podívat, případně nás kontaktujte e-mailem či telefonicky na čísle 552 306 880.

Napsal: Bc. Radek Štěpaník  07. 01. 2013
 Kategorie: Hlavní stránka  Speciální třída Nahoru   Náhled článku k vytištění

  Exkurze

Projekt: Zvyšování zájmu o další studium technických oborů, technické zručnosti a dovednosti žáků směřující k volbě budoucího povolání v oblasti řemesel.

Součástí projektu jsou exkurze do vybraných provozů. Žáci 9. ročníku podle projeveného zájmu navštívili světového výrobce varhan a hudebních nástrojů Rieger–Kloss v Krnově a seznámili se s podmínkami a možnostmi studia na Střední umělecké škole varhanářské, jedinečné v republice.

 Zobrazit celý článek a galerii...

Napsal: Mgr. Miroslav Šimůnek  01. 11. 2012
 Kategorie: Hlavní stránka  Vzájemně sdílíme partnerství Nahoru   Náhled článku k vytištění

  Co by měl umět prvňáček před nástupem do školy (pohled pedagoga)

  • správně vyslovovat všechny hlásky (možné je tolerovat R,Ř)
  • recitovat básničku, zpívat písničku
  • vědět, jak se jmenuje, kolik mu je let a kde bydlí
  • držet správně tužku, netlačit
  • vybarvovat jednoduché tvary bez většího přetahování
  • vystřihovat jednoduché tvary
  • dodržovat hygienu, jíst příborem
  • pozdravit, poprosit, poděkovat
  • samostatně se obléct, zapnout knoflíky, zavázat boty
  • orientovat se, co je nahoře, dole, vpravo, vlevo, pod, nad
  • vydržet pracovat na zadaném úkolu alespoň 15 minut, úkol dokončit
  • poznat a pojmenovat základní barvy
  • poznat, kde je víc a kde míň
  • sluchem identifikovat první hlásku ve slově
Napsala: Mgr. Iveta Zatloukalová  30. 05. 2012
 Kategorie: Hlavní stránka  Poradenství  Výchovný poradce pro 1. stupeň Nahoru   Náhled článku k vytištění

  Psycholog odpovídá - učení se a domácí příprava

Vážení rodiče, zákonní zástupci, ráda bych Vám nabídla novou službu. Pokud máte nějaký dotaz, potřebujete informaci či s něčím poradit, napište mi na email lenka.psycholog@seznam.cz. Třeba Vaše otázka bude zajímat i ostatní rodiče – odpovědi na nejčastější dotazy najdete v této rubrice.

Dnes začínáme častým dotazem týkajícího se učení a domácí přípravy. Jak se tedy správně učit? Především si vytvořit takové podmínky, které zabezpečí dostatek klidu, času a prostoru pro zapamatování učiva. Lze je shrnout do následujících kroků:

  1. Domácí příprava začíná již ve škole – důležité je pozorně sledovat školní výklad, vést si zápisy a poznámky do sešitu přehledně, ať je doma z čeho se učit.
  2. Domácí příprava na předmět by měla začínat ten den, kdy se učební látka ve škole probírá, protože tentýž den si zapamatujeme nejvíce. Do druhého dne totiž zapomeneme až 80% naučené látky. Stačí si látku jen přečíst a pokusit se zapamatovat hlavní body.
  3. Důležité je si vyhradit svůj pevný a stálý čas na přípravu do školy.
  4. Vytvoření učebního plánu – co se budu ten den učit, v jakém pořadí, jak dlouho.
  5. Zajistit si klid a vhodné podmínky pro učení – učit se v dobře vyvětrané místnosti, v pohodlném oblečení, ani přejedený a ani hladový. A především odstranit všechny rušivé vlivy (nepouštět televizi, počítač, nahlas hudbu, apod.).
  6. Připravit si vše, co je k učení nutné – neustálé hledání a odbíhání člověka zbytečně rozptyluje a brání kvalitnímu zapamatování.
  7. Učení je dobré začínat nejlehčím předmětem (ne tím, který nebaví nebo nejde), je to důležité pro správné naladění. Teprve pak by měla následovat učební látka, která je složitá, méně zajímavá a důležitá.
  8. Učivo na zapamatování je vhodné střídat s učivem na úvahu a úsudek. To znamená, neučit se hned po sobě předměty, které mají k sobě blízko (například matematika a fyzika), ale prostřídat je - např. vhodné je pořadí Čj, Ma, Dě, Fy, Ze.
  9. Intenzivní učení se nové látce by se mělo pravidelně střídat s opakováním starší látky.
  10. V průběhu učení je dobré si dát malou pauzu a v té si zacvičit, protáhnout se, změnit polohu – zrychlí se tím krevní oběh, čímž získáme energii pro další práci.
Napsala: PhDr. Lenka Svobodová  07. 10. 2011
 Kategorie: Hlavní stránka  Poradenství  Školní psycholog Nahoru   Náhled článku k vytištění

  Záškoláctví a jeho skryté formy

Vzhledem k tomu, že v ČR máme povinnou školní docházku je pochopitelně nutné, aby žáci chodili do školy pravidelně, a z toho samozřejmě plyne povinnost i pro školní zařízení, aby jejich docházku evidovala. Protože se vždy našli žáci, kteří se škole vyhýbali, je vlastně záškoláctví jev starý jako škola sama. Ale je chybou dát dítěti nálepku ulejváka, kterému se nechce chodit do školy. Tak jednoduché to není...

Co je vlastně záškoláctví

 Zobrazit celý článek...

Napsala: PhDr. Lenka Svobodová  09. 11. 2010
 Kategorie: Hlavní stránka  Poradenství  Školní psycholog Nahoru   Náhled článku k vytištění

  Stres - náš každodenní společník

V minulém článku o výkonnosti jsme narazili na termín stres. Vzhledem k tomu, že jsem zaznamenala několik dotazů a se stresem máme všichni svoji zkušenost, rozhodla jsem se další článek věnovat právě stresu. Blížící se konec školního roku je zrovna jedním z jeho zdrojů...

 Zobrazit celý článek...

Napsala: PhDr. Lenka Svobodová  23. 06. 2010
 Kategorie: Hlavní stránka  Poradenství  Školní psycholog Nahoru   Náhled článku k vytištění

  Co ovlivňuje naši výkonnost - aneb co jsou to biologické hodiny

Naše výkonnost je ovlivňována mnoha faktory. Tím nejdůležitějším jsou naše biologické hodiny. Znalost biorytmů nám může velmi pomoci si nejen lépe zorganizovat učení i práci, ale má významný vliv na naší výkonnost. Ta se pak pochopitelně promítá do spokojenosti, pohody či úspěšnosti ve škole i zaměstnání.

 Zobrazit celý článek...

Napsala: PhDr. Lenka Svobodová  26. 05. 2010
 Kategorie: Hlavní stránka  Poradenství  Školní psycholog Nahoru   Náhled článku k vytištění

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 


 

 

 

Partneři

  • Základní škola Bruntál, Cihelní 6
  • Základní škola Bruntál, Okružní 38
  • SPŠ Bruntál
  • Gymnázium, Bruntál, příspěvková organizace
  • Obchodní akademie Bruntál
  • Pedagogicko-psychologicka poradna, Bruntál
  • Pilotní škola kin-ballu
  • Čtení pomáhá
  • FCB Panteři
  • Ekoškola
  • Jaro ožívá
  • Les ve škole
  • Ovoce do škol
  • Zdravá pětka
  • ZŠ Petrin
  • ZŠ a MŠ Andělská Hora
  • Středisko volného času Bruntál
Kalendář

Kde nás najdete


ZŠ Bruntál, Jesenická 10, 792 01 Bruntál | tel.: +420 552 306 871, e-mail: info@1zsbr.cz

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

© 1ZŠBR